.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوادکوه ؛ کمترین آمار نزاع ؛
باز هم افزایش نزاع در مازندران با پیشتازی ساروی ها و بابلی ها!
شمال نیوز : عباسی یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع را پائین بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت : میتوان با آموزش مهارت های زندگی به خصوص در سنین پایین میزان تحمل افراد را در شرایط استرس بالا برد تا افراد به جای درگیری فیزیکی ، با بحث ، گفتگو و تفاهم مشکلات فی ما بین را حل و فصل کنند.....
باز هم افزایش نزاع در مازندران با پیشتازی ساروی ها و بابلی ها!

شمال نیوز:  مدیرکل پزشکی قانونی مازندران آمار معاینات انجام شده مهر ماه براثر نزاع در استان را دو هزار ۴۱ نفر اعلام کرد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشاه سال قبل هشت درصد افزایش داشت.

به گزارش شمال نیوز ، علی عباسی با اشاره افزایش ۱۱ درصدی نزاع در مردان و ۲ درصدی در زنان تصریح کرد: از این تعداد ذکر شده هزار ۳۳۲ نفر مرد و مابقی زن هستند وبر اساس این گزارش بیشترین نزاع به ترتیب مربوط به شهرهای ساری ومیاندرود با ۴۳۷  ، بابل با ۲۲۸   و آمل با ۲۱۵  نفر و کمترین موارد نزاع در شهر سوادکوه با ۲۶ نفرثبت شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران با تاکید بر اینکه نزاع و درگیری بیشترین دلیل مراجعه افراد به مراکز پزشکی قانونی است ، تصریح کرد :بخش قابل توجهی از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگیری از طرف مراجع قضایی و انتظامی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می شود که بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی با توجه به قانون مجازات اسلامی برای آنان گواهی صادر می شود.

عباسی یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع را پائین بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت : میتوان با آموزش مهارت های زندگی به خصوص در سنین پایین میزان تحمل افراد را در شرایط استرس بالا برد تا افراد به جای درگیری فیزیکی ، با بحث ، گفتگو و تفاهم مشکلات فی ما بین را حل و فصل کنند.

گفتنی است آمار معاینات نزاع در ۷ ماهه سالجاری ۱۵ هزار ۲۳۴ هستند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴ درصد افزایش داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

قائم شهری 28 آبان 1397
باز هم بابل و ساری - آخه تو نزاع هم با هم رقیبید ؟ خدا نسلتون رو .................................یک استان از دستتون راحت بشه.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 آبان 1397
شما دوست داشتی اسم شهر شما باشه؟دوست عزیز آماره متوجه میشی آمار اونم تو نزاع اصلا تعریفی نداره
مازندرانی 29 آبان 1397
جای غیور مردان نوری( چمستانی های عزیز) در صدر جدول خالی هست!!!!!
مازندرانی 29 آبان 1397
با درود...خوب مشخصه هر چی جمعیت بیشتر باشه ترافیک بیشتر شلوغی بیشتر اعصابها بیشتر داغونه ساری مرکز استان بیشترین جمعیت استان و ترافیک و سیل جمعیت دیگر شهرستانها برای خرید و کارهای اداری به ساری باعث شلوغی بیشتر میشه و زد و خورد بیشتره این غیر عادی نیست!!مثلا بر اساس داده ها تهران دارای ببشترین نزاعه خوب به خاطر جمعیت بیشتره
پاسخ ها به این نظر
رام 30 آبان 1397
بله درسته با نظر شما موافقم هر چی جمعیت شهر بیشتر باشه نزاع بیشتره مثلا تهران با جمعیت زیاد بیشترین نزاع و ایلام با کمترین جمعیت کمترین نزاع اتفاق میفته در امار مازندران هم همینطوره بر اساس جمعیت شهر و نزاع بیشتر ولی ساری با دیگر شهرستانها قابل قیاس نیست چون از فرهنگهای مختلف و دیگر استانها و هم استانیها به ساری میان و این باعث نزاع میشه
م تنها 30 آبان 1397
باسلام خدمت دوستان نظریه پرداز ، اینکه در یک مرکز استان با توجه به جمعیت شناور روزانه یک آمار این چنینی اعلام می شود زیاد دور از انتظار نیست... چرا که محل وقوع جرم در این شهر است ومی تواند این نزاع بین دو مسافر غیر بومی باشد ، هرچند که این باز هم زیبنده استان ولایتمدار مازندران نیست. اما .....
نا شناس 30 آبان 1397
علت اصلی نزاع گرانی های اخیر که مردم مثل آتش زیر خاکستر می مانند دیگه مردم اعصاب ندارند علت بعدی فرهنگ و بی گذشتی در راننده است موبایل و کار با موبایل در پشت فرمان نیست مو خودم بارها و بارها دیدم که راننده در حال رانندگی سرش توی موبایل داره موبایل بازی می کنه همین علت باعث تصادف و درنهایت شیشه را پایین بکشند به همدیگر فحش و ناسزا و اینجاست که دعوی و نزاع بین آنها شروع می شود مردم ما فرهنگ شون را از دست دادند .
مازني 30 آبان 1397
با سلام دورود احترام به همه مازنراني ها عزير
متاسفانه در استان ما از لحاظ فرهنگي و ارتقاع فرهنگ كاري انجام نشد. نه صدا و سيما نه اداره كل فرهنگ ولي در بعضي پايگاههاي بسيج و مدارس دوره هاي آموزشي خوبي توسط اساتيد مازني براي همه اعضا خانوتده و سطوح مختلف در حال انجام است .
ما هفته پيش با اتوبوس عازم مشهد بوديم كل مسير ماشين جاهايي براي سرويس و نماز نگه مي دارند چه برخورد خوب و مناسبي از متصدي سرويس ها ديدم و با كمال ادب تقاضاي پرداخت هزينه نگهداري و نظافت سرويس را مي كردندولي آخر مرحله توقف مقابل پليس راه ساري بود كه براي نماز صبح اتوبوس نكه داشت صاحب مغازه و دونفر ديگر اهل مازندران و با زبان محلي خودمان هم حرف مي زدن با چه برخورد زشت و زننده اي جلو مسافرين را گرفته با دو دست كه اول نفري 500 تومكن بده بعد برين سرويس تا جايي كه يك خانم داشت ميرفت براي سرويس گفت همسرم پول را مي دهد اون آقا دست خانم را كشيد با چه برخوردي و چه لحني .... بماند به نظر شما اگر اينجا مسافرين كوتاه نمي آمدن درگيري فيزيكي نميشد؟
اين برخورد صاحب دكه جز بي فرهنگي چيز ديگري ميتواند باشد؟ مسول اين بي ادبي كيست؟ پس بياييم همه با هم فرهنگمان را بالا ببريم اين بنده خدايي كه اولين نظر را گذاشت و آنهايي كه نظرش را تاييد كردن واقعا داراي فرهنكگ هستن
چرا بايد براي همشهري و هم زبان خودمان بد بخوايم و لفظ ان شالعه نسل شما ..... واقعا جاي تاسف دارد
شما شمال نيوز عزيزدرج اين نظرات كه باعث درگيري لفظي ميشه بين دو شهر در استان كار دزستي است
ميدنم كه نظر من را نميگذاري مطمئنم ولي ظاهرا خودتان هم مازندران را كلان نمي بينيد چرا بايد مطالب تقرقه افكن بزاريد چرا نمي آيدكاري كنيد اين بد بيني بين مردم شهرها استان از بين برود و با هم متحد بشن ويكصدا بگن ما مازندراني هستم ما پشت هم هستيم ديگر برامان مهم نيست كه كدام شهر فقط و فقط مازندران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.31 seconds.